تحلیل دبیرخانه جنبش آذربایجان از حمله موشکی ایران به اسرائیل

 

ایران با حاکمیت جمهوری اسلامی با هزینه بیش از یک تریلیون دلار فقط در صنایع موشکی و پهپادی  در مدت ۲۵ سال نیمه میلیتاریزه شده است.

این تکنولوژی نظامی با عبور از پدافند هوای اسرائیل و آمریکا خود را در میدان عمل ثابت نمود و این یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان است.

 

خاک ایران (تمامیت ارضی) در امنیت کامل هست.

بدخواهان ریز و درشت ایران حساب کار بدست شان آمده است و بجای دشمنی باید با ملت ایران دوستی کنند که به سود همه است.

 

کلیت جمهوری اسلامی باید با دست ملت ایران تغییر کند.

بهترین گزینه برکناری تمامیت حاکمیت فاسد و ناکارآمد اسلامی با دست ملت ایران است.

ما نظام آخوندها و شبیه آخوندها را دیگر نمی خواهیم. پس از انتخابات ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ دیگر مشروعیت ندارند و اکثریت مطلق مردم در یک رفراندوم عدم شرکت در انتخابات به کلیت این حکومت نه گفتند و حکومت نامشروع باید کنار برود و ما بزودی اینکار را خواهیم کرد.

 

ملت ایران قدرت سخت نظامی خود را حفظ خواهند کرد و برای دفاع از کشور و منافع به آن نیاز دارد.

بیش از یک تریلیون دلار هزینه مسقیم در صنایع نظامی و بالغ بر ۵ تا ۷ تریلیون دلار خسارت در مدت نزدیک به نیم قرن ناشی ناکارآمدی، فساد و دزدی، تحریم های فلج کننده، عدم درک اقتصاد ملی، تحقیر ملی، آوارگی ۸ میلیون نفری و همچنین قربانی کردن زندگی سه نسل از ملت ایران بوده است و این هزینه کمر شکن در توان شاید هیچ کشور و ملتی در دنیا نباشد و هزینه ای است که کشورهای غربی به رهبری شیطان و کفتاری مانند جیمی کارتر، جیمز کالاهان، ژیسکار دستن و هلموت اشمیت روی دست ایران و خاورمیانه گذاشته شد.

 

سخن آخر:

راهی غیر از برکنار جمهوری اسلامی با دست ملت ایران نیست.

جنبش آذربایجان بعنوان یک سازمان سیاسی ایرانی از همه ملت به ویژه آذربایجانی های سراسر کشور می خواهد بار دیگر اراده آهنین خود مبنی بر برکناری حکومت نامشروع جمهوری اسلامی تبلور نمایند و یقین داشته باشند که در سرنوشت ملت ها هیچ نیروی باندازه خود ملت ها تعیین کننده نمی باشد.

 

پاینده ایران و ملت ایران

دبیرخانه جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران

۱۶ آوریل ۲۰۲۴

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *