پیام نوروزی جنبش آذربایجان

بنام خداوند ایران زمین

همانست نخستین و هم واپسین

هم میهنان ارجمند، جوانان دلاور و خردمند و آذربایجانی های میهن دوست و توانمند

اینجانب لهراسب زینالی، دبیرکل جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران، پیام نوروزی امسال را فقط برای شاد باش و یا تبریک گفتن بسنده نمی کنم، چرا که نوروز امسال با سالهای پیش بسیار متفاوت است.

پیکار ما ملت ایران با حکومت ایران بربادده جمهوری اسلامی به نقطه ای رسیده است که اکنون می بایست ضمن جشن و سرور نوروزی، به سازماندهی پیکار ملی بر علیه اهریمنیان و ضحاک زمان بپردازیم.

بنابراین وظیفه ما ایرانیان در هر دسته و گروه و با هر اندیشه سیاسی اعم از مشروطه خواه و جمهوری خواه بدین ترتیب می باشد؛

الف: اندیشیدن و اتخاذ تصمیم شرکت در خیزش سراسری، با لایه های پیدا و پنهان، بین خانواده، فامیل و دوستان، محله و روستا و شهرهای کوچک و بزرگ برای برکناری کلیت نظام جهان دشمن و ایران ستیز است.

ب: تشکیل هسته ها و گروه های کوچک و جدا از همِ تهاجمی که بتوانند در هنگامه فوران خشم ملی که به احتمال زیاد نیمه نخست سال ۱۴۰۳ بار دیگر آغاز خواهد شد، به سرعت از قرچک ورامین تا کلیه روستاها و شهرهای آذری نشین دست بکار شده و مهین مان را از چنگال اجنبی های حاکم بر خاک مقدس کشورمان پس گرفته و خود را از اسارت ضحاک نجات دهیم.

پ: جنبش آذربایجان بر این باور است که سال پیش رو، چه بسا آخرین سال حکومت نکبت بار دینی باشد. نظام در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشروعیت خود به‌کلی از دست داده است. اکثریت مطلق مردم در یک رفراندوم عدم شرکت در انتخابات حکومت را غیر قانونی اعلام کردند.

زین پس قوانین این نظام الزامی به رعایت ندارند. کلیت این نظام فاسد می باید برکنار شود.

ما ملت ایران با همت و اتحاد سراسری، ستون خیمه پوسیده ولایت فقیه را خواهیم کشید و بار دیگر ثابت خواهیم نمود که در سرنوشت ملت ها هیچ نیروی باندازه خود ملت ها تعیین کننده نمی باشد.

سالی پر از پیروزی، دلاوری و جانفشانی در راه باز پس گیری مهین و آغاز با آشتی با جهان و ساخت دوباره کشورمان را برای همه ایرانیان آرزو میکنیم.

 

━━━⊱✿⊰━━━

  • پاینده ایران و ملت ایران
  • شورای مرکزی جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *