جبهه مردمان ایران حمله تروریستی حماس به اسرائیل را محکوم می کند

کیست که نمی داند حامی و اسپانسر اصلی مالی، فکری و برنامه ریزی حمله غیر انسانی،  بربروار و ترویستی حماس به مردم عادی و شهروندان بی گناه اسرائیل، جمهوری اسلامی و سپاه قدس است.

همچنانکه خبرنگاران برجسته جهانی گزارش دادند، تروریست های حماس وارد خانه های مردم شده، زنان و کودکان را اسیر نموده و آنها را با دستهای بسته تیرباران و بعضی آنها را سربریده و بر زنان دختران تجاوز کرده و تعدادی از آنها را که حتی کودکان خردسال در میان شان هست را با خود برده اند.

این وحشی های انسان نما در قرن ۲۱ و در مقابل دوربین ها و پخش جهانی اینترنتی که خرد و کلان در سراسر جهان بصورت زنده تعدادی از این جنایت ها را مشاهده کرده اند، جایگاه انسان را به پایین ترین مرتبه سقوط رسانده اند. بهداشت روانی میلیون انسان کره زمین را دچار خدشه نموده و قلب آنها را بدرد آورده اند.

این جنایت های بربرگونه برای ما ایرانیان خیلی آشناست و یادآور صحنه های دردناک یکسال پیش جوانان و نوجوانان زیبا چهره مان است، بخاطر داریم که پیشوایان حماس در ایران با نیکا شاکرمی و صدها نوجوان و جوان ما چه کردند و فرقه تروریستی گردان های عزالدین قسام نیز آموزش دیده و دنباله روی خلف جنایکار خود، یعنی حکومت ولایت فقیه هستند.

از این روی جهانیان بویژه اتحادیه اروپا که خود را به خواب زده است باید بدانند، تا زمانیکه حکومت تروریست پرور و تبکار جمهوری اسلامی در ایران بر سر قدرت باشد، خاورمیانه هرگز آرامش را بخود نخواهد دید و مردمان آن لقمه به خون خواهند زد.

“جبهه مردمان ایران” همچنین از دولت اسرائیل انتظار دارد در حمله متقابل به غزه حقوق انسانی غیر نظامیان را رعایت نماید و از خشونت افراطی بپرهیزد.

بنابراین “جبهه مردمان ایران” بعنوان تشکیلات سیاسی قومی و ملی از چارگوشه ایران به دولت های تاثیرگذار منطقه و جهان با آگاهی کامل توصیه و مشورت می دهد، عملی ترین و کم هزینه ترین راه فروریزی این رژیم تروریست پرور کمک نمودن به مردمان ایران در ابعاد گوناگون و با کرانه های پیدا و پنهان است که با این حکومت شرور در خیابان های سراسر کشور روبرو شده و با حمایت جهانی دیگر ملت ها و دولت ها، این فرقه سیاه اندیش و نا امن کننده منطقه را به زباله دان تاریخ بفرستند و یقین دارند که در سرنوشت ملت ها هیچ نیروی به اندازه خود ملتها تعین کننده نمی باشد.

  • جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران
  • جبهه پایداری بلوچ
  • سازمان دمکراتیک یارسان

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *