بیانیه جنبش آذربایجان در مورد ۲۵ شهریور و ادامه انقلاب ملی

ملت بزرگ ایران از جمله مردم خردمند و توانای آذربایجانی از قرچک ورامین تا مرز بازرگان

همچنانکه به درستی آگاهی داریم، حکومت ننگین جمهوری اسلامی به رهبری آخوندهای پلید افکار و فاسد کردار، پس از ۴۴ سال تسلط بر ملک و میهن، کشور و ملت ایران را به پایین ترین نقطه ذلت و فقر و نابودی کشانده است که بیان آن نیز قلب هر ایرانی را به درد می آورد و موجب سرشکستگی می گردد.

کدامین پلیدی حکومت ولایت فقیه را نام ببریم تا به هم یادآور شویم که دیگر همزیستی با این فرقه تبکار برای هیچ ایرانی میهن دوست و شرافتمند ممکن نیست.

آن تعداد بسیار اندکی که از سید علی حسینی خامنه  و چهار هزار دزد حرامی حمایت می کنند، یا منافع کثیف شان در همراهی و جنایت هست و یا نگونبختانه توان تشخیص سره از ناسره را ندارند.

از این روی همراه با پیام بسیار روشن و قاطع دو روز پیش شاهزاده رضا پهلوی که خطاب به ملت ایران فرمودند:

تو کارگر و دانشجو، تو نظامی و نیروی پلیس، تو کنشگر و حافظ محیط زیست، تو نویسنده و هنرمند و ورزشکار، تو ای دین‌دار و تک‌تک شهروندان ایران، راه رهایی و آسایش همه ما، برچیده‌ شدن بساط این رژیم اهریمنی از ایران عزیزمان است. درد ایران ابعاد ملی دارد، و درمان آن نیز ملی‌ است.

سالگرد قتل دختر ایران، جاوید نام مهسا امینی، فرصت مهمی‌است تا میلیونها ایرانی دغدغه‌مند از هر قشر و گروه، متحد با هم، موج نوینی از انقلاب ملی ما را کلید بزنیم.

بنابراین “جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران” از تمامی ایرانیان به ویژه آذربایجانیهای سراسر کشور دعوت می کند، به صورت گسترده در تمام شهرها و حتی روستاهای محل سکونت خود در روز شنبه ۲۵ شهریور به خیایانها آمده و با شعار “ما ملت کبیریم ایران رو پس میگیریم” و  تداوم شعار جهان شمول “زن، زندگی، آزادی” کلیت رژیم ایران برباد ده جهموری اسلامی را ساقط نمائیم و یقین داشته باشیم که در سرنوشت ملت ها هیچ نیروی باندازه خودت ملت ها تعیین کننده نمی باشد.

 

پاینده ایران و ملت ایران

شورای مرکزی جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران

۱۸ شهریور ۱۴۰۲

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *