جبهه مردمان ایران، طرح ترور مولوی عبدالحمید توسط ج اسلامی را شدیدا محکوم می کند.

بالغ بر ده ماه است که خیزش جوانان سراسر ایران مبنی بر فروریزی نظام فاسد اسلامی شکل گرفته و حکومت ولایت فقیه را ضمن در آستانه فروپاشی قرار دادن، مشروعیت آنرا نیز از بین برده است.

و اما پس از فروکش کردن ظاهری جنبش سراسری، هنوز بلوچستان و مردم شریف آن پرچم مبارزه را بر زمین نگذاشتند و هر جمعه به رهبری مولوی عبدالحمید، ضمن اعتراض شدید به کشتار جمعه خونین زاهدان و همچنین دستگیری، شکنجه و قتل جوانان سراسر کشور را با صدای بلند فریاد می زنند و ملت ایران را برای ادامه راه مبارزه تا پیروزی دعوت می نمایند و شعارهای چون، طناب دار جلاد، بر گردن دماوند هرگز اثر ندارد را در پلاکاردهای ویژه خود حمل می کنند و فریاد آزادی سر می دهند.

از سوی جناب مولوی عبدالحمید همچنان در مقابل رژیم قاطعانه ایستادگی کرده و خواستار برگزاری رفراندوم بر اساس اصل ۵۹ قانون اساسی شده است و این درخواست روشن و قانونی برای حکومت خامنه ای غیر قابل تحمل است و از گسترش آن در ابعاد کشوری در وحشت بوده و خواهان سرکوب مسجد مکی و حرکت بلوچستان است.

از این روی، شورایعالی امنیت ملی و بخش تروریستی سپاه با اجرای شورای تامین استان سیستان و بلوچستان طرح ترور بیولوژیک مولوی عبدالحمید را ریخته و در سدد اجرای آن بودند که خوشبختانه با هوشیاری کارکنان و مسجد مکی خنثی گشته و فرد مورد نظر ضمن اعتراف به ترور مولوی، اضافه نموده که وی به فرماندهی یک افسر امنیتی در شهر کنارک در ماموریت است و هفته ای پانزده میلیون حقوق دریافت می کند.

جبهه مردمان ایران ضمن محکومیت شدید این عمل جنایتکارانه، کلیت حکومت جمهوری اسلامی را مسئول حفظ امنیت مولوی عبدالحمید و همچنین دیگر رهبران مردمی بلوچستان می داند.

پاینده ایران و ملت ایران

  • جنبش آذربایجان برای دمکراسی و یکپارچگی ایران
  • جبهه پایداری بلوچ
  • سازمان دمکراتیک یارسان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *