گروسی: مذاکرات احیای برجام در دستور کار قرار دارد و ادامه می یابد

رافائل گروسی در سفر دو روزه خود برای گفت‌وگو درباره مسایل باقی‌مانده پادمانی و برخی اختلاف نظرهای فنی و حقوقی میان ایران و آژانس، با همتای ایرانی خود و همچنین وزیر امور خارجه و رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

 

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که روز جمعه وارد تهران شد، در نخستین دیدار رسمی خود، با محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت و گو کرد. نشست خبری مشترک محمد اسلامی و رافائل گروسی، صبح شنبه ۱۳ اسفند پس از پایان گفتگوها برگزار شد.

رافائل گروسی در این نشست خبری ضمن ابراز خشنودی از بازگشت به تهران جهت ادامه مذاکرات، با اشاره به اینکه مذاکرات احیای برجام “در دستور کار قرار دارد و ادامه می یابد” اظهار داشت: “توافق خوبی که قرار است به آن برسیم، به احیای برجام کمک کننده خواهد بود”.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، امروز در ادامه مذاکرات با مقام های ایرانی، با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران نیز به طور جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

بنا بر اعلام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، رافائل گروسی امروز پس از بازگشت به وین در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران درباره تحولات کنونی برنامه هسته‌ای ایران و همکاری‌های ایران و آژانس پاسخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *