اطلاعیه حمایت جنبش آذربایجان از تجمع ۲۳ مارس بروکسل

در مسیر انقلاب زن، زندگی، آزادگی، چشم حکومت فاسد اسلامی نشانه گرفته شده و دشمن (ج ا) این حرکت را هدف تهاجم و لجن پراکنی های قرار داده و خواهد داد.  #IRGCterrorists

آقای علیرضا آخوندی تلاش بسیاری در جهت قرار دادن سپاه در لیست تروریستی اروپا انجام داده و ایده  های متنوع دیگری در طول این مسیر دارد. به همین دلیل سپاه و عوامل ج ا در جهت تخریب او هر روز بهانه ها و شایعات جدیدی را در گروه ها و پلت فرم های اجتماعی منتشر می کند

دو دلیل مهم این تفرقه افکنی می‌تواند موارد ذیل باشد؛

الف: او را دل سرد و خسته نموده و از سر راه بدارد.

ب: اجتماعات و اعتراضات ایرانیان خارج نشین را از خیابان ها جمع کنند.

 

این ترفند سپاه، سبک و شیوه نفوذ در غالب منتقد مبارز را دارد که متاسفانه بیشتر در پوشش سلطنت طلب و مشروطه خواه و یا ملیگرای به آخوندی و تیم هایی که با او همکاری در این راه دشوار و درست همراهی دارند، همانند “جنبش آذربایجان” حمله می‌کنند تا افکار عمومی و لایه زیرین اجتماع را تخریب و مردم مبارز را با فریب همراه خود سازند.

باید هشیار و آگاه بود و فریب سپاه فاسد را نخورد.

علیرضا آخوندی در پی زدن ضربه محکمی به رژیم فاسد است و ما باید در این زمان حساس او را حمایت و توطئه سپاه را خنثی سازیم. اگر رژیم بتواند ایرانیان خارج از کشور را ساکت کند ، آنگاه سرکوب و شکنجه را علیه ملت ایران تشدید خواهد کرد.

آنانکه، کودکان و دانش آموزان ما را ترور شیمایی میکنند، اگر خیالشان از صدای رسای ایرانیان خارج از کشور راحت بشود، انتقام سختی از مردم و ملت مبارز خواهند گرفت، که تا آینده ای دور توان و رمق مبارزه بر نخواهد گشت.

آقای آخوندی در حال حاضر پروژه مهمی را راهبری می‌کند و موفق هم بوده، در نتیجه دشمن شماره یک سپاه محسوب می‌شود. جنگ روانی بر علیه او را پاسخ دندان شکن دهید تا بتوانیم دست در دست یکدیگر جمهوری فاسد اسلامی را به زیر بکشیم.

پاینده ایران و ملت ایران

زن، زندگی، آزادی

دبیرخانه جنبش آذربایجان

۲۲.۰۳.۲۰۲۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *